Saltar a continguts

Club Esportiu senglarOrientació Sant Cugat

#[eBDLocale.literal(navegacio)]

Menú principal

2011-2012

dimecres 4-01-2012
VI Nocturna del turrO 2012. I Trofeu Marek Petrivalsky.

Classificació
Mapes dels circuits

INFORMACIÓ GENERAL

Qui es en Marek Petrivalský

60 fites t'esperen...

Primera cursa d'orientació de l'any. La millor manera que tenen els orientadors per rebre el 2012. Per començar be l'any el senglarOrientació us ha preparat un Micro-esprint- show-night en forma de Duel-O.

PROGRAMA

Dimecres, 4 de Gener del 2012

19:00 a 18:45 Recollida de dorsals i targeta sportident.

19:50 Breu explicació del funcionament de la cursa

Al finalitzar la prova entrega de premis pels 3 primers homes i dones

I sorpresa dolça per tothom.

INSCRIPCIONS
Fins dimarts 3 de gener.

5 euros a pagar el dia de la cursa.
La primera inscripció rebuda el 2 de gener sera gratuïta.
senglaro@gmail.com
amb Cognom, Nom i Club.


LLOC DE TROBADA. Veure mapa.
Parc de la Pollancreda. Sant Cugat del Vallès.
Carrer Puig i Cadafach - Avinguda de les Corts Catalanes.

INFORMACIÓ TÈCNICA

Format de cursa

Cursa d'orientació Micro-esprint- show-night, modalitat DUEL-O.

Es tracta d'una cursa tipus Esprint en format micro (sense codis) i en la qual tu lluites contra un altre adversari (Duel-O).
Puntuable per la lliga nocturna.

Sportident
La cursa es controlarà amb les targetes sportident proporcionades per l'organització. 

Categories

Homes

Dones

Mapa

Parc de la Pollancreda - Sant Cugat del Vallès.
Mapa DIN-A5
Escala: 1:650

Reglament

1.       Sortida en parelles cada 30"

2.       Cursa líneal.

3.       Guanyarà el que faci primer meta de la parella havent-hi fet totes les fites correctes i respectant el reglament d'aquesta competició.

a.       En el cas que els dos de la parella facin incorrectament el circuit guanyarà qui arribi primer a meta.

b.      Si quan vas a fer la meta, algú esta picant-la, hauràs de respectar el teu torn per fer meta, esperant al darrera de l'últim que l'estigui fent.

4.       Hi hauran entre 4 i 6 rondes depenen de la participació.

5.       Al finalitzar cada ronda descarregaràs la targeta sportident i entregaràs el mapa utilitzat. (preguem alhora de descarregar que no us atureu a veure els resultats, ja que no es donaran per agilitzar la prova, només haureu de controlar si heu estat més ràpids que la vostra parella, en el duel, i comunicar-ho als organitzadors).

6.       Quan tingueu el dorsal o acabeu de descarregar la targeta sportident de cada ronda, anireu sempre a la zona de Quarantena. El no respectar aquesta norma potser motiu de desqualificació.

7.       En la zona de quarantena, quan es publiquin els resultats finals de cada ronda haureu de buscar la parella que us ha tocat (pel dorsal) per fer el següent duel. Acte seguit podreu sortir quan el rellotge dels 30 segons us doni la senyal.

a.       El procés serà el següent: 4 bips curts i un de llarg, acta seguit marcareu l'estació de sortida , per després agafar el mapa dirigint-se així al triangle.

b.      Hi hauran sempre 2 mapes, un a la dreta i un altre a l'esquerra. Depenen d'on estiguis ubicat en el quadre de duels, respecte al teu company, si estàs ubicat a la dreta agafaràs el mapa de la dreta i si estàs a l'esquerra,  el mapa de l'esquerra. Penseu que a mesura que aneu fent rondes pot variar la vostra ubicació i no sempre ha de ser la mateixa.

Mapa esquerra (dorsal "A")

A

 
 

X1

B

 

Mapa dreta (Dorsal "B")                              "X1" serà el guanyador del duel entre "A" i "B"

Clicar per veure el quadre senser.

8.       Cada color del quadre marcarà la distinció de cada ronda: Groc, verd, Blau, Violeta, taronja i vermell. En aquest cas hem posat un petit fragment del quadre on és veu els corredors "A" i "B" en la primera ronda.

9.       El guanyador de cada duel passarà a la següent ronda contra el guanyador d'un altre duel, i sempre marcarà la pauta el quadre de duels, donant així l'informació per la següent  ronda. I el mateix pel perdedor que haurà d'enfrontar-se amb un altre perdedor del duel.

10.   Hi hauran unes cintes marcades al mapa amb una línea blanca. No es poden ni saltar ni passar per sota. I si hi ha una fita a l'altre cantó tampoc és pot picar, ja que estàs passant la cinta per sota o per sobre una part del cos. Quedarà desqualificat sinó respecta aquesta norma i preguem que hi hagi el màxim fairplay.

11.   Cada fita tindrà un punt fúcsia dintre del cercle per definir exactament on està la fita en l'element.  (Cliqueu aqui) En aquest cas, és veu la fita 5 que té el punt a l'oest de l'arbre, la qual no és pot picar des del darrera de la cinta (línea de color blanc).

12.   Recordem que el doble cercle és la meta i s'ha de picar igual que una fita per parar el temps.

13.   El triangle no s'ha de picar i és troba a uns 10 metres de quan s'agafa el mapa.

....

ALTRES:

Porteu imperdibles pels pitralls. (very Important).

LLIGA NOCTURNA. Cliqueu aqui.